reklama

Tanec

Včera sme vypli slnkoChladný sneh obalil zemAko kôrka teplý chliebTancujeme pod nočnou lampou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nechcem, aby zhaslo svetlo
Asi by som nič nevidel a šliapal ti na nohy
Nechcem však, ani aby slnko opäť vyšlo
Prezradilo by, že neviem tancovať

Odchádzaš, lebo je ti zima
Odprevádzam ťa domov, na hlave máš moju čiapku
Smeješ sa pri lúčení, silíš pery
A ja sa tvárim, že tomu rozumiem

Keď môj zrak slepne žiarou lampy
Myslím na tanec, ktorý som nikdy nemal v nohách
Slnko nehreje a ja v chlade snehu
Dúfam, že ležíš v teplej posteli



Michal Kľúčik

Michal Kľúčik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som ten, čo so svetom vedie boje To boje sveta prebiehajú vo mne Tam stret armád zúri po tme aj vo dne A sekajú ma v dvoje Zoznam autorových rubrík:  Poézia - SvetapoznávateliaPoézia - SvetastrastiPoézia - Svetakrásy

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu