reklama

Žiadosti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nedus ma

otvor okná

otvor oči

otvor dlane

spoločného tak mnoho máme

Nebráň mi

naplň vízie

naplň svoje lacné sľuby

naplň ma o teba starosťou

taká záťaž bola by mi radosťou

 

Neboj sa

uver na smrť v rozprávkach

uver občas sebe

uver pri pohľade do mojich očí

a dovoľ mi do teba vkročiť

 

O nič iné nežiadam


Michal Kľúčik

Michal Kľúčik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som ten, čo so svetom vedie boje To boje sveta prebiehajú vo mne Tam stret armád zúri po tme aj vo dne A sekajú ma v dvoje Zoznam autorových rubrík:  Poézia - SvetapoznávateliaPoézia - SvetastrastiPoézia - Svetakrásy

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu